Våra pass

Våra pass

WOD30

För den morgonpigge finns ett 30 minuters pass som består av uppvärmning och en kortare WOD-Workout Of the Day.

WOD60

60 minuters pass som innefattar allt från styrka, teknik samt kondition. Tid ges för grundlig genomgång av utförande och upplägg. Bra att börja med men även för de som hållt på ett tag och vill gå tillbaka och repetera grunder och teknik.

ENDURANCE

Ett pass som efter uppvärmning och genomgång ägnas helt och hållet åt en längre WOD- Workout Of the Day med fokus på uthållighet. Rekommenderas för den erfarne crossfitutövaren.

CORE

Ett pass där vi fokuserar på bålstyrka och bålstabilitet för att bygga upp en stark grund, både för träningens skull och livets alla fysiska påfrestningar.

STRENGTH

Ett pass där fokus ligger på styrka i framförallt basövningarna. Vi jobbar enbart i strikta rörelser och avslutar passet med en kortare WOD-Workout Of the Day på samma tema.

TEAM

Ett pass som efter uppvärmning och genomgång ofta ägnas helt åt en längre WOD-Workout Of the Day. Här tränar vi alltid i team om minst 2 personer, träning är roligare tillsammans!

INTROPASS

Ett pass för dig som är helt ny och vill veta med om CrossFit. Under passet gås både metodik samt teknik och övningar genom. Avslutas med en kortare WOD- Workout Of the Day. Behöver inte bokas, bara att dyka upp.