Våra pass

Våra Pass

KIDS 5-8 år | Söndagar 10:00-11:00 - 600kr

Här fokuserar vi på lek i rörelse och gemenskap. Hinderbanor blandas med lättare gymnastiska övningar och lek med syfte att barnen ska ha roligt.

Kids 9-12 år | Söndagar 16:00-17:00 - 700kr

Här introducerar CrossFiten lite mer men det är fortfarande fokus rörelseglädje och lek. Gymnastisk blandas med styrka för att utveckla barnens fysiska förmåga och kroppskontroll. Allt anpassa efter varje individs nivå.

WOD60

60 minuter där vi går genom teknik och styrka och avslutar passet med en metcon del. Dessa pass följer en programmering och cykler där det fokuseras på mer gymnastisk, kondition och styrka under olika perioder. Passar alla olika nivåer, nya som erfarna.

WOD50

Samma pass som WOD60 men där styrke och teknikdelen har kortats ner.

WOD30

En pass för den morgonpigge. 30 minuters pass där det endast är uppvärmning och en metcondel. Samma programmering som WOD60 men ingen teknik och styrkedel.

ENDURANCE

Ett tufft pass där fokus läggs på uthållighet och kondition. Perfekt för dig som vill ha en ordentlig genomkörare. Här läggs inte tid på teknikgenomgång så viss erfarenhet rekommenderas.

HIGH SKILL

Vårt nya pass för dig som vill lära dig de lite mer tekniskt svåra övningarna. Rekommenderas för dig som har viss erfarenhet och grundstyrka men som vill ta din träning till nästa nivå och få tips och trix hur du kan effektivisera ditt utförande. Avslutas med en metcon.

MOBILITY

Ett lugnare pass där vi jobbar med rörlighet och flexibilitet för att förbättra vårt rörelseomfång för att ge de bästa förutsättningarna för att hålla oss skadefria. Dynamasiska rörelser varvas med statisk längre stretch.

CORE

Här fokuserar vi på bålstabilitet. Individuellt eller i team. Dynamiska övningar varvas med statiska och inslag av arbete under höre puls förekommer. Ett pass som är väldigt uppskattat och som garanterar träningsvärk i hela kroppen.

TEENS

CrossFit för ungdomar i åldern 13-17 år. Upplägget är detsamma som våra WOD60 pass men anpassas efter att kroppen fortfarande växer. Vi anpassar vikter, repetitioner och tiden vi arbetar.

TEAM

Ett pass där du jobbar i team om 2 eller flera för att nå målet. Detta pass programmeras av respektive coach som även kan komma att träna med på passet. Passar alla nivåer och baseras på uthållighet.

TEAM30

30 minuters teampass som följer vår programmering. Perfekt för den morgonpigge som vill starta helgen starkt.

STYRKEWOD

En metron där vi jobbar lite mer med kroppsviktsövningar och bygger grundstyrka i form av strikta utförande. Uthållighet och styrka är ledordet för det passet.